Introducerade blogg..

I veckan fick jag ner mamma i träsket..gjorde en blogg till henne, Och kan redan nu konstatera att den används flitigt.
Det där är något för henne :)
Igår var det premiär för Viktor i sökskogen..Och snacka om att jag vart imponerad.
Han är riktigt duktig trots sin låda ålder, Tror han kan bli farlig som vuxen ?
Han tvekade inte en sekund, såg nästan ut som att han aldrig gjort annat än att söka reda på såna som jag i skogen..rätt på var han också..Och riktigt släpade ut mamma på påvisningen. Kul att se ! :)

Själv har jag hamnat i "sex and the city" träsket. Har laddat ner alla avsnitten på datorn nu..och tro mig..jag NÖÖÖTER :)
Har haft planer på att fara och träna i veckan, men så kommer alltid något nytt spännande avsnitt ivägen.
och tanken på att träna försvinner ganska snabbt..sånt hinner jag med till hösten/vintern..

Ikväll är det bavakningsträning..längtar..
Aina har verkligen fattat galoppen nu, Direkt man kopplar om henne så vet hon vad som ska göras..Och till min stora förtjusning så har hon börjat kampa med figgarna..inga mer bollar..inga mer kottar..bara kong/bitkudde och A eller B ute i skogen så är hon nöjd.
Kvällens träning börjar med basträning..hundarna ska ligga tysta..stilla..och vi grilla och äta ;) inte helt fel..

Nu blir det ut på promenad..masa ärenden som måste göras innan träningen..

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0